Araştırma Konusu: Türk Sanat Müziği Koroları: Yarışma Konusu, Cemaat ve Millet
Audrey Wozniak, Harvard Üniversitesi’nde etnomüzikoloji alanında doktora adayı olup, tezini akrabalığın ve devletin söylemsel ve maddi kurguları üzerine yazmaktadır. Hâlen Türkiye ve diasporadaki Klasik Türk Müziği korolarını inceleyerek disiplin kavramının Türk sivil toplumunu nasıl şekillendirdiğini araştırıyor. Akademik çalışmaları ve gazete yazıları Urban People, Applied Linguistics Review, Georgetown Journal of Asian Affairs, China Dialogue, TimeOut Hong Kong, and ABC News’ta yayımlanan Wozniak aynı zamanda başarılı bir kemancı ve Klasik Batı ve Türk müziği icracısıdır. Yayınlarına ve performanslarına www.audreywoz.com adresinden ulaşılabilir.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.