ANAMED Kütüphane Konuşmaları: Zeynep Çelik – Kırkıncı Yılında Edward Said’in Oryantalizm’i
ANAMED ve Tarih Vakfı’nın ortak organizasyonu olan Kütüphane Konuşmaları Zeynep Çelik (New Jersey Institute of Technology – Columbia Univ) ile devam ediyor. Zeynep Çelik bu buluşmada Edward Said’in 1978 yılında yayımlanan Orientalism (Şarkiyatçılık) adlı çalışmasıyla öncülük ettiği entelektüel platformda görsel sanatların kritik bir değerlendirmesini yapacak. Çelik, Said’in çığır açan bu incelemesinin özellikle mimarlık tarihi alanıyla olan etkileşimini ele alacak ve kitabın yayımlanışından geçen 40 yılda yaşanan çelişkilerle yüklü entelektüel ve akademik gelişmelerin izini sürecek. Konuşmanın moderatörlüğünü Ayşe Ozil (Sabancı Üniversitesi) üstlenecek.
Konuşma hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tıklayınız.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.