Araştırma Konusu: “Zenci” Olmak: Osmanlı İmparatorluğu’nda Irkı Tanımlamak (1840-1914)
Wingham, Tarih, Orta Doğu ve İslam Çalışmaları ortak programında doktora adayıdır. ANAMED’de geçireceği süre içerisinde, 1840’lardan Birinci Dünya Savaşı’nın başladığı 1914 yılına kadar olan dönemde Osmanlı elitinin ırk, kölelik ve siyahlık hakkında değişen fikirlerinin köleleştirilmiş ve azat edilmiş Afrikalılara yönelik yeni ırksallaştırma biçimlerine nasıl etki ettiğini, bir yandan da Osmanlı İmparatorluğu’ndaki Afrikalıların bu ırksallaştırma süreçlerini nasıl deneyimlediklerini, bu yolda ne tür yeni cemaatler ve yaşam tarzları oluşturmaya çalıştıklarını inceleyecektir.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.