Mark Huggins Edinburgh Üniversitesi Klasik Filoloji Bölümü’nde doktora adayıdır. Kilise Babası İoannes Hrisostomos’un Orta Bizans döneminde (9.–13. yüzyıllar) nasıl algılanıp kabul gördüğünü ele alan araştırması, özellikle onun Paskalya Hakkında Kateşizm (Catechetical Homily on Pascha, CPG 4605) adlı vaazı üzerine odaklanıyor. 9 ila 13. yüzyıllar arasında bu metin giderek önem kazanmış ve nihayet Doğu Ortodoks Kilisesi’nin en önemli Paskalya vaazı olarak kabul edilmiştir—günümüze kadar da bu konumunu koruyan vaaz, hâlen her yıl Paskalya’daki gece ibadetinde okunmaktadır. Huggins’in araştırması, metni içeren 200’den fazla elyazmasını inceleyerek Kateşizm Vaazı’nın Bizans Kilisesi’nde adım adım nasıl önem kazandığını ve bu sürecin söz konusu dönemde Bizanslıların İoannes Hrisostomos’u anlama ve kullanma biçimlerinde nasıl yeni bir çığır açtığını ortaya koymayı amaçlıyor.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.