Pennsylvania Üniversitesi’nde Bizans Sanatı alanında doktora adayı olan Galardi’nin doktora tez projesi, ” Rölyeflerdeki Bizans İkonları” başlığını taşıyor ve Orta çağ Ortodoks Hıristiyanlığında kabartma formun yerini yeniden ele alıyor. Galardi’nin analizi, malzeme ve boyut açısından kabartma ikonaları kapsıyor ve kabartma imgenin iki ve üç boyutlu niteliklerindeki karmaşıklığını çözmek için öncelikle maddesellik, fenomenoloji ve ölçek sorularıyla ilgileniyor.
Galardi, Penn’in lisansüstü programına katılmadan önce Verona Üniversitesi’nde lisans, Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne ve Courtauld Sanat Enstitüsü’nde yüksek lisans eğitimi aldı. 2021-2022 yıllarında Yunanistan’ın Atina kentindeki Gennadius Kütüphanesi’nde M. Alison Frantz araştırmacısıydı.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.