Araştırma Konusu: Ortadoğu’nun Yerelötesi Tarihine Doğru: Osmanlı İmparatorluğu’nun Modernleşmesi, Küreselleşme ve Modern Çağda Dahili Araplar, (1850–1914)
M. Talha Çiçek İstanbul Medeniyet Üniversitesi’nde Doçent olarak görev yapmaktadır. Daha önce Londra Üniversitesi, School of OrientalandAfricanStudies (SOAS)’de British Academy Newton Araştırmacısı ve Leibniz-ZentrumModerner Orient’te Humboldt Deneyimli Araştırma Görevlisi olarak görev yapan Çiçek, “WarandStateFormation in Syria: Cemal Pasha’sGovernorateduring World War I” (2014) ve“NegotiatingEmpire in theMiddle East: OttomansandArabNomads in the Modern Era, 1840-1914” (2021) kitaplarının yazarıdır.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.