ANAMED Kütüphane Konuşmaları, geçen yıllarda olduğu gibi 2021 yılında da aylık olarak düzenlenen konuşmalarla devam etti. Türkiye’den ve yurtdışından akademisyenlerin katılımıyla birbirinden farklı projelerin ve yeni çıkan yayınların ağırlandığı etkinlik sayesinde birçok kişi, ANAMED ve ANAMED Kütüphanesi hakkında daha fazla bilgi sahibi oldular. Bu konuşmalarda sualtı arkeolojisinden tarihe, Suna Kıraç Dijital Koleksiyonları’ndan müzeciliğe kadar birçok konuda uzmanlar konuştu, katılımcılarla fikir alışverişinde bulundu. 2021 konuşmalarını ANAMED Kütüphanesi SoundCloud ve YouTube hesaplarından takip edebilirsiniz. 2022 için programımızı ise şimdiden belirledik. Takvimlerinize not almak için ANAMED websitesinde, ANAMED Kütüphane Konuşmaları sekmesini ziyaret edebilirsiniz.
ANAMED Library Podcast: Burada Konuşmak Serbest
ANAMED Kütüphanesi ekibi podcast yayınlamaya devam ediyor. Haziran 2022’de 2. yılını dolduracağımız bu seride, 2021 yılında kütüphane ve arşiv alanında birçok kurumdan uzmanlar ağırladık. Keyifle düzenlenen bu yayınların dinleyiciler tarafından da ilgiyle takip edildiğini her geçen sene artan dinlenme sayılarıyla gözlemleyebiliyoruz! 2021 yılında, bir önceki yıla ek olarak, kütüphane ve arşiv camiasında uluslararası anlamda önemli isimleri programımıza ekledik. Bunların arasında, Gülçin Cribb ve 2021–2023 yılları arasında IFLA başkanlığı yapacak Tonia Arahova gibi önemli isimler de vardı. Her konuğumuzun bize kattıklarıyla motivasyonumuzu yenileyerek bir sonraki konuğumuz için çalışmaya başlıyoruz. ANAMED Kütüphanesi’nin Podcast yayınlarını Spotify üzerinden ANAMED Library Podcast: Burada Konuşmak Serbest başlığıyla arayarak, dinleyip, takip edebilirsiniz.
Hazine Serisi
2021’de başlayan Hazine Serisi, 3 yeni temayla zenginleşti. Üç aylık süreyle Seyahatnameler temasıyla ilgili gerçekleştirilen bir dizi etkinlik sonrası, sırasıyla Yörükler, Bizans İstanbul’unda Günlük Yaşam ve Sivil Mimari temaları işlendi. Bu konular kapsamında konuşmalar, dijital sergiler, podcast yayınları, sosyal medya paylaşımları, blog yazıları gibi birbirinden farklı alanda paylaşımlar yapıldı. Daha fazla bilgi için Koç Üniversitesi Kütüphaneleri Hazine Serisi web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Yeni Kurallar ve Üyelik Sistemi
ANAMED Kütüphanesi Eylül 2021’de pandemi tedbirleriyle tekrar açıldı. Kullanıcıların kütüphaneyi kullanmaları için ANAMED Kütüphanesi’ne üye olmaları, eski üyelerimizin de üyeliklerini yenilemeleri gerekmektedir. Kütüphane, kamu sağlığını korumaya yönelik tedbirler kapsamında dış üyelere de randevu ile hizmet vermeye başladı. Koç Üniversitesi mensuplarının üye olmalarına ve randevu almalarına gerek yoktur. Konuyla ilgili detaylı bilgiye ANAMED web sitesi Kütüphane sekmesi altından ulaşabilirsiniz.
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.